لیگ برتر بسکتبال| پیروزی تیم‌های ذوب‌آهن، طبیعت، کاله، شهرداری گرگان، فولاد هرمزگان و مهرام

18:24 - 17 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۲۵۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
لیگ برتر بسکتبال| پیروزی تیم‌های ذوب‌آهن، طبیعت، کاله، شهرداری گرگان، فولاد هرمزگان و مهرام
هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال مردان با انجام ۶ دیدار به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، هفته بیست و یکم از بیست و پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر مردان امروز (پنج‌شنبه، ۱۷ اسفند ماه) با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که با پیروزی تیم‌های ذوب‌آهن، طبیعت، کاله، شهرداری گرگان، فولاد هرمزگان و مهرام همراه بود.

در نخستین دیدار هفته، تیم پالایش نفت آبادان میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه ۷۴ بر ۸۱ این دیدار را واگذار کرد. رسول مظفری با ۲۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۱۹ بهترین بازیکن این دیدار بود.

در دیگر دیدار هفته بیست و یکم، تیم‌های طبیعت تهران و لیموندیس شیراز به رقابت پرداختند و طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۰ به پیروزی رسید. جردن استیونز در این دیدار با ۴۱ امتیاز، ۱ ریباند، ۴ پاس گل و کارایی ۳۴ بهتریت بازیکن شد.

کاله مازندران در این هفته به مصاف تیم صنعت مس رفسنجان رفت و با نتیجه ۹۴ بر ۴۶ به برتری رسید. در این بازی متین آقاجانپور با ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن شد.

آورتا ساری در هفته بیست و یکم مقابل شهرداری گرگان به میدان رفت و با نتیجه ۸۷ بر ۷۵ مغلوب شد. ویل چری در این بازی با ۲۹ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس گل و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن بود.

صنعت مس کرمان در این هفته مهمان تیم فولاد هرمزگان بود و در این دیدار با نتیجه ۶۴ بر ۷۴ شکست خورد. مارکو پروویچ در این بازی با ۲۵ امتیاز، ۸ ریباند، ۱ توپ ربایی و کارایی ۲۹ بهترین بازیکن شد.

در آخرین دیدار هفته بیست و یکم، تیم‌های رعد پدافند هوایی مشهد و مهرام تهران به مصاف یکدیگر رفتند و مهرام با برتری ۹۰ بر ۸۳ پیروز شد. محمد جمشیدی با ۳۸ امتیاز، ۱۰ پاس گل، ۱ بلاک و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *